مقالات فنی

راهنمای خرید هارد دوربین مداربسته

راهنمای خرید هارد دوربین مداربسته، شامل نکاتی پیش از خرید این هارد های ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته می باشد. خرید هوشمندانه، خصوصاً برای تجهیزات امنیتی، دغدغه افراد زیادی است، به همین دلیل است که ما در فروشگاه دوربینو در تلاش هستیم تا آرشیو کاملی از راهنمای خرید تجهیزات امنیتی، از جمله راهنمای خرید هارد اینترنال دوربین مداربسته را برای شما فراهم آوریم.

دستگاه های NVR و DVR یکی از اجزای یک سیستم کامل نظارتی و امنیتی هستند که تصاویر دوربین را ضبط کرده و انتقال می دهند. این تجهیزات، از هارد دیسک ها برای ذخیره سازی تصاویر استفاده می کنند و به این ترتیب حجم زیادی از اطلاعات را برای استفاده های بعدی نگه داری می کنند. در واقع بیشتر نیاز ما به تصاویر فیلمبرداری امنیتی دوربین ها، مدتی پس از ضبط اتفاق می افتد و همین مسئله تفاوت فضاهای ذخیره سازی را پر اهمیت می کند.

اگر قصد خرید هارد دوربین مداربسته را دارید، می توانید نکاتی که در ادامه این مقاله درباره خرید این دسته از انواع هارد بیان می کنیم را مطالعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات دقیق تر و مشاوره سفارش این محصولات می توانید با کارشناسان مجموعه دوربینو در تماس باشید.

 

نکات خرید هارد اینترنال دوربین مداربسته

توجه به ویژگی های فنی و نیز برند هارد، به یک اندازه در بررسی نکات خرید هارد اینترنال دوربین مداربسته حائز اهمیت هسنتند. ذخیره سازی تصاویر، بخش اصلی هر سیستم دوربین مداربسته است، با توجه به نقش مهم این دستگاه ها در نگهداری تصاویر دوربین مداربسته، نحوه انتخاب بهترین نوع از این هارد دیسک ها به یک پرسش برای بسیاری از افراد تبدیل شده است.

بررسی برخی از موارد مانند حجم ضبط تصاویر، دوام و کارایی هارد و نیز مدت زمان ضبط تصاویر، در هنگام  خرید این ممحصولات ضرروی می باشد، زیرا ویژگی های این نوع از هارد دیسک ها با انواع دیگر این دستگاه ها که برای ذخیره سازی اطلاعات به کار می روند، متفاوت هستند.

راهنمای انتخاب هارد مناسب دوربین مداربسته را با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه بیان می کنیم مد نظر داشته باشید و بهترین و با کیفیت ترین نوع از محصولات را برای نگهداری طولانی از تصاویر دوربین امنیتی خود انتخاب کنید.

هارد اینترنال هارد اینترنالهارد اینترنالهارد اینترنال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برند هارد در راهنمای خرید هارد دیسک دوربین مداربسته

اگر بخواهیم به مهم ترین نکته در راهنمای خرید هارد دیسک دوربین مداربسته اشاره کنیم، برند دوربین بیشتر از سایر ویژگی ها جلب توجه می کند، زیرا کارایی این دستگاه ها، میزان آسیب پذیری در برابر حوادث و نیز قابلیت های فنی هارد را مشخص می کند.

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند ها در زمینه تولید هارد دوربین مداربسته، برند وسترن دیجیتال یا WD است که هارد های اینترنال برای دوربین های امنیتی و دیگر موارد را در 6 مدل و در واقع 6 رنگ تولید می کند که نوع بنفش آن یکی از پرفروش ترین محصولات هارد برای دوربین های امنیتی می باشد که استفاده گسترده ای در صنعت امنیت دارد.

 

راهنمای خرید هارد اینترنال دوربین مداربسته بر اساس ظرفیت ذخیره سازی تصاویر

امکان ذخیره سازی تصاویر به صورت 24 ساعته و حجم فضای ذخیره تصاویر یکی دیگر از نکات راهنمای خرید هارد اینترنال دوربین مداربسته است که اهمیت زیادی در انتخاب درست این محصولات دارد.

هر سیستم امنیتی بر اساس درجه اهمیت امنیت فضا، به حجم خاصی از ذخیره سازی تصاویر نیاز دارد که دقت به آن یکی از ملزومات در هنگام انتخاب این محصولات است. 320 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت، تقسیم بندی حجم تصاویر در این هارد دیسک ها است که بهتر است بر اساس اهداف امنیتی و شرایط محیطی خود، اقدام به انتخاب آنها نمایید.

نکته: لازم به ذکر است دستگاه ضبط تصاویر هم (DVR و NVR) باید هارد رو بشناسه و بتونه که پشتیبانی کنه.

 

مطابقت مدل هارد اینترنال با دوربین مداربسته

مطابقت مدل هاردی که برای دستگاه ضبط تصاویر دوربین انتخاب کرده ایم با نوع دوربین مداربسته هم اهمیت زیادی در راهنمای خرید هارد دارد. هارد های اینترنال و نیز اکسترنال، انواع متفاوتی از این تجهیزات هستند که نوع اینترنال یا داخلی آنها برای دوربین مداربسته به کار می رود که خود در انواع مختلفی دسته بندی می شود. نوع هارد مخصوص دوربین امنیتی را انتخاب کنید تا در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

 

راهنمای انتخاب هارد مناسب DVR دوربین مداربسته و NVR

NVR و DVR انواع ضبط کننده های تصاویر دوربین مداربسته هستند که به ترتیب برای ذخیره سازی تصاویر دوربین های تحت شبکه و آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرند. در راهنمای انتخاب هارد مناسب DVR دوربین مداربسته به این نکته توجه داشته باشید که نوع هارد انتخابی برای این دستگاه ها بر اساس نوع دستگاه متفاوت نمی باشد؛ اما بر اساس میزان فضای ذخیره سازی دسته بندی می شوند.

در نتیجه راهنمای خرید هارد برای NVR دوربین مداربسته را می توان مشابه دستگاه DVR در نظر گرفت. پس چه یک دستگاه DVR دارید و چه NVR، فرقی نمی کند؛ گارانتی محصول و نیز برند باکیفیت آن را در نظر داشته باشید و نیز قیمت هارد را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید و بهترین انتخاب را بر این اساس انجام دهید.

 

راهنمای انتخاب هارد مناسب دوربین مداربسته از مجموعه دوربینو

مهم ترین نکته در راهنمای انتخاب هارد مناسب دوربین مداربسته، انتخاب یک نمایندگی و فروشگاه معتبر هارد دیسک دوربین مداربسته می باشد. دوربینو یک فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات امنیتی می باشد، بهترین و با کیفیت ترین محصولات امنیتی و لوازم جانبی اورجینال را با قیمت های بسیار مناسب به کاربران و همراهان خود ارائه می کند.

برای خرید از این مجموعه می توانید با کارشناسان دوربینو به صورت تلفنی در تماس باشید و یا سفارش خود را با مشاهده مدل های متفاوتی از این محصولات در سایت ثبت نمایید.

 

 

آمار بازدید: 201

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *